ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ...

Η φωτογραφία μου
Όταν δίνεις την παράστασή σου και κλείνουν τα φώτα και πέσει η αυλαία, μένεις εσύ και όσοι σε διαβάζουν... Αξίζεις το χειροκρότημα;

6.2.12

15+7

Ο Άσωτος Υιός με βράβευσε.
Κι αφού τον ευχαριστήσω,
πρέπει με τη σειρά μου να ακολουθήσω
τη γνωστή διαδικασία απονέμοντας το βραβείο αυτό
σε 15 bloggers και γράφοντας 7 αλήθειες που δεν ξέρετε για μένα.
Όμως, οι bloggers που θα βράβευα
έχουν βραβευτεί σχεδόν όλοι,
οπότε αλλάζω τη σειρά και παραθέτω 15+7=22 αλήθειές μου
για να με μάθετε καλύτερα.


1. Είμαι Ταύρος με ωροσκόπο Κριό.
2. Γεννήθηκα τον Απρίλη του '83 κι όταν ήμουν πιο μικρός,
πίστευα πως ήμουν ένα από τα παιδιά indigo.
Μεγαλώνοντας, σταμάτησα να το λέω,
αλλά ακόμα το πιστεύω.
3. Για πέντε χρόνια ζούσα στη Σαουδική Αραβία.
4. Είχα την πρώτη μου σεξουαλική επαφή στα 19 μου.
5. Θα ήθελα να είμαι μάγος.
6. Μπορώ να φάω τεράστιες ποσότητες Merenda με το κουτάλι.
7. Λατρεύω οτιδήποτε υφασμάτινο μπορεί να διακοσμήσει το λαιμό μου.
8. Κάνω πολλή κακή διατροφή, δε γυμνάζομαι και καπνίζω.
Πρέπει να πάω καρφωτός για check up!
9. Αγαπάω την Καίτη. Και μη ρωτήσεις... Η Καίτη είναι μία!
10. Τολμώ να πω ότι μόλις ξεπέρασα
ένα μεγάλο και ανεκπλήρωτο έρωτα.
Κι ο έρωτας... μπλογκάρει!
11. Θέλω να γίνω συγγραφέας
και να πληρώνομαι κάνοντας αυτό που αγαπάω.
Λες και είμαι ο μόνος...
12. Μου έχει λείψει η Χρύσα.
13. Κλαίω πάντα και κλαίω πολύ,
όταν παρακολουθώ το "My name is Sam".
14. Το τραγούδι που με συγκινεί απίστευτα
είναι "Η μπαλάντα της Ιφιγένειας".
Κάθε φορά που το ακούω σκέφτομαι τη δική μου μαμά.
15. Το άρωμά μου είναι το "Spiderman".
Μύριζε τόσο όμορφα ο γιος της Νένας,
ο Λάζαράκος μας, που αποφάσισα να το υιοθετήσω.
Το άρωμα, έτσι;


1. Δεν αντέχω να ακούω το "Alejandro" της Lady Gaga.
2. Θα μπορούσα να παρατήσω τα πάντα και να πάω οπουδήποτε.
Κι όλα αυτά στο όνομα της αγάπης.
3. Δουλεύω ως τσεκαδόρος σε ένα μπαρ στο Γκάζι.
4. Μπορώ να γίνω εξαιρετικά τεμπέλης,
αν μου το επιτρέψουν οι συνθήκες.
Συμβαίνει σπάνια...
5. Λατρεύω τον ύπνο και, δυστυχώς,
τώρα με τη βραδινή δουλειά δε μπορώ να τον αναπληρώσω.
6. Έχω παίξει σε μία παιδική θεατρική παράσταση.
Πριν πολλά πολλά χρόνια.
7. Έχω αδυναμία στα ωραία χέρια.

6 σχόλια:

  1. Και τι δε μάθαμε σήμερα!! :) εγώ πλέον δεν αντέχω τη Lady Gaga γενικότερα :) να σαι καλά!! χάρηκα πολύ με μερικές αποκαλύψεις :) :) καλή εβδομάδα εύχομαι!! kiss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουτε εγω αντεχω γκαγκα και λοιπες θα προσθετα ..
    μερεντα εε? καλα και γω θα μπορουσα να φαω τονους
    και στο ευχομαι μικρε
    να γινει ενας μεγαλος συγγραφεας με πολλα μπεστ σελλερς, και μια μερα θα λεω αυτος ειναι που μου πηρε ... συνεντευξη χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όμορφες οι αλήθειες σου, απλές και όμως ουσιώδεις!!
    Εύχομαι να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα, να ερωτευτείς παράφορα και να αναπληρώσεις τον χαμένο ύπνο!!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έβαλες και το εικονίδιο!! χαίρομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλε άλε χάντρο, μου σηκώνεται η τρίχα :$
    Τα ωραία χέρια είναι το φετίχ μου μπορώ να πω ;)
    Ωραίες οι επιλογές σου, σκιαγράφησες με λίγα λόγια, κάποιες πτυχές του εαυτού σου.
    Καλή εβδομάδα *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντάω αναλυτικά....
    1. Είμαι Παρθένος με ωροσκόπο μέχρι τώρα πίστευα Σκορπιό, αλλά από τότε που έμαθα ότι είμαι υιοθετημένη, και έμαθα την αληθινή ώρα δεν ξέρω να βρω τον ωροσκόπο :-)
    2. Αν εξαιρέσεις την χρονολογία κ τον μήνα για τα υπολοιπά συμφωνώ η ψωνάρα
    5. Θα ήθελα να είμαι μάγισσα... Αν και lol πιστεύω ότι άμα θέλω κάτι πολύ με μαγικό τρόπο το πετυχαίνω
    6. Μπορώ να φάω τεράστιες ποσότητες NUTELA με το κουτάλι. και μόνο Νουτέλα
    9. Αγαπάω την Δέσποινα. Και μη ρωτήσεις... Η Δέσποινα είναι μία! Και τον Νότη. Κάργα
    11. Και εγώ... αλλά ενώ λατρεύω τις γραφομηχανές πάντα γράφω στον υπολογιστή
    13. Λατρεύω το "My name is Sam".


    1. ΛΑΤΡΕΥΩ το "Alejandro" της Lady Gaga. Το μόνο της τραγούδι που μου αρέσει... (μην απαντήσεις χαχα)
    2. Θα μπορούσα να παρατήσω τα πάντα και να πάω οπουδήποτε. Εκτός από τον Νικόλα Κι όλα αυτά στο όνομα της αγάπης.Της μιας κ συγκεκριμένης
    5. Δεν μου αρέσει ο ύπνος. Χάνω την ζωή μου άμα κοιμάμαι. Κοιμάμαι από υποχρέωση και λίγο.
    7. Έχω αδυναμία στα μάτια. Σκούρα και με πόθο.

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή