ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ...

Η φωτογραφία μου
Όταν δίνεις την παράστασή σου και κλείνουν τα φώτα και πέσει η αυλαία, μένεις εσύ και όσοι σε διαβάζουν... Αξίζεις το χειροκρότημα;

23.12.11

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Ανάβω το ένα τσιγάρο μετά το άλλο και σκέφτομαι πώς να αρχίσω. Γράφω και διαγράφω και τίποτα δε μου φαντάζει αρκετό για να κάνω λέξεις τις κραυγές που πνίγω. Ακούω δεκάδες φορές το ίδιο τραγούδι και όλα γίνονται όπως είναι... Άδεια. Η αγάπη με κάνει να νιώθω γεμάτος, αλλά πλέον αυτή η ίδια η αγάπη που με ανάστησε, που με πλάνεψε, που με λάβωσε και που στο τέλος εγώ ο ίδιος πρόδωσα με μία φτηνή και εγωιστική δικαιολογία με τιμωρεί. Μου υπενθυμίζει συνεχώς τα λάθη μου και με αφήνει να αντικρύζω το κενό. Λες και θα μάθω...

Πρέπει να σε ελευθερώσω, μήπως κι ελευθερωθώ... Τα όνειρα είναι ικανά να φυλακίσουν έναν άνθρωπο, περιμένοντας μία ευχή να τα πραγματοποιήσει. Δεν την κάνω... Τα αφήνω να αναζητούν την ύλη και εγώ γυρνάω το κεφάλι μου και αναζητώ τη λεπτομέρεια που θα μου επιτρέψει να σε ξεχάσω. Έστω και για λίγο...


Λένε πως η αγάπη είναι η μεγαλύτερη δύναμη. Εγώ, όμως, δε νιώθω δυνατός... Νιώθω ευάλωτος και ανασφαλής. Σχήμα οξύμωρο, αλλά αυτή τη μεγαλύτερη δύναμη πρέπει να τη χρησιμοποιήσω για να σε αφήσω να κοιτάς τους ορίζοντες που επέλεξες κρατώντας το χέρι των ανθρώπων που συνήθισες. Ώστε αυτά να είναι τα τελευταία Χριστούγεννα που περιμένω κάτι από εσένα...

Χρόνια πολλά, αγάπη μου...

9 σχόλια:

  1. "Αγάπη που γινες δίκοπο μαχαίρι"...
    Αυτές τις μέρες σκέφτομαι αν τελικά μπορώ να αφήνομαι στα συναισθήματα που με κυριεύουν ή αν απλά πρέπει να φορέσω τη μάσκα των ημερών και να παριστάνω το χαρούμενο καλλικάτζαρο των Χριστουγέννων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. an kati se kanei eualwto kai anasfalh einai h prosmonh sou gia to aprosdokhto ... ta pragmata einai apla an kai den fainetai dystyxos h empeiria den metadidetai opote tha ponas gia kairo akoma sou efxomai ta kalhtera kala xristougenna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα βρεθει αυτη η λεπτομερεια που λες...που θα παει! Ο χρονος θα αλλαξει πολλα! Καλες γιορτες! Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα Γιάννη, την αγάπη σου για αυτό το άτομο θα την κρατήσεις, θα μείνει μέσα σου.. Να εύχεσαι να είναι καλά και ποτέ δεν ξέρεις..
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι ωραιο κείμενο ...


    σε βρήκα από τον Leviathan
    καλα Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα τέλος...μια νέα αρχή... Καλά Χριστούγεννα με αγάπη!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι πραγματικά, να έρθει κάτι καινούριο στη ζωή σου, κάτι που να δώσει νέα πνοή, νέα δύναμη {αν και αυτή ξέρεις είναι μέσα μας} και η αγάπη πλέον να είναι προσωπική υπόθεση, να μην είναι προσωποποιημένημ, αλλά σαν μια φλόγα που καίει μέσα στην καρδιά σου και δίνει ζέστη σε οτιδήποτε σταθεί δίπλα σου!
    Καλά τελευταία Χριστούγεννα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα! Αγάπη, χαρά, ευτυχία και πρώτα απ' όλα υγεία εύχομαι σε εσένα και αυτούς που αγαπάς! Να περάσεις υπέροχα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Χριστούγεννα Γιάννη
    όταν αγαπάς κάποιον πολύ, πρέπει να τον αφήνεις "ελεύθερο" να αναπνεύσει.
    Μα περισσότερο πρέπει να νιωθεις εσύ ελεύθερος. Να μην νιώθεις ότι καταπιέζεσαι, ότι πνίγεσαι.

    Εγώ συμφωνώ με αυτό που λένε. Ότι η αγάπη είναι η μεγαλύτερη δύναμη. Αλλά επίσης, στο όνομα της αγάπης γίνονται τα μεγαλύτερα Λάθη, πάθη. Και υπάρχουν πολλές μεγάλες αγάπες που τελικά γίνονται μίσος βαθύ.

    Θα απευθύνω την φράση σου, και εγώ με την σειρά μου σε κάποιον που αγαπάω από την γη ως τον ουρανό και πάλι πίσω, και απλά δεν έρχεται, ούτε καν τηλέφωνο δεν παίρνει.... :-( Χρόνια πολλά, αγάπη μου _ _ _ _

    Καλές γιορτές Γιάννη μου, φιλάκι και από τον Νικόλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή