ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ...

Η φωτογραφία μου
Όταν δίνεις την παράστασή σου και κλείνουν τα φώτα και πέσει η αυλαία, μένεις εσύ και όσοι σε διαβάζουν... Αξίζεις το χειροκρότημα;

31.1.12

iBLOG

Γυρνάω στους δρόμους και σε σκέφτομαι. Εσένα, που δε σε ξέρω, και όσα γράφεις, που τα έχω λατρέψει. Που καθρεφτίζομαι μέσα τους και που με τη σκέψη σου αποκτώ υπόσταση.


Έχεις συνδεθεί στο προσωπικό σου ιστολόγιο,
πατάς "Σχεδίαση", πηγαίνεις στις "Ρυθμίσεις",
βρίσκεις το "Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & κινητά" και
στο πεδίο "Πρότυπο για κινητά / Εμφάνιση προτύπου για κινητά" επιλέγεις
"Ναι. Εμφάνιση προτύπων για κινητά σε κινητές συσκευές."

Για να μη μου στερείς τη χαρά να σε ξαναδιαβάσω, όπου κι αν είμαι...

3 σχόλια:

  1. Είναι όμορφη αυτή η ταύτιση με το άγνωστο κι όμως μέσα από τα τόσα που διαβάζεις γνωστό...!! Μ'αρέσει να το.. παθαίνω!
    Πάω να φτιάξω τις ρυθμίσεις μου! Απορούσα γιατί δεν μπορούσα να ανοίξω το blog μου όπως κάποια άλλα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ δεν τον βρήκα αυτό στις ρυθμίσεις μου... αν θες σε κάνω διαχειριστή και μπες κάν'το
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή